top of page
Vyhledat
  • Obrázek autoraLucie Matoušková

Moje knihovnička

Zdravím všechny knihomoly,

dneska bych Vám ráda představila svou knihovnu.


Aktuálně obývám byt se třinácti knihovnami, které jsou z devadesáti procent plny beletrie. Mám zde tematicky rozřazené celky na Klasiku, Horror, Poezii, Krimi, Sci-fi, Fantasy či Encyklopedie. V bytě, kde jsem vyrostla mám sedm knihoven, z toho jsou dvě odborné, zbytek tvoří rovněž beletrie. U babičky a na chalupě jsem si odložila to, co se k nám už nevešlo, tj. asi plus mínus dvacet knihoven.


Je zoufalé nemít rozečtenou krásnou knihu, nemít v zásobě nic, co bychom mohli otevřít bez zklamání. -Jiří Orten-

Kdybych to nacpala do jedné místnosti, vypadalo by to asi takto..




8 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page